Segt värre

Sitter nu och väntar på att Rickard ska ringa, han är nämligen ute på krogen och roar sig, och jag har lovat att hämta honom. Så det blir skapligt segt att bara sitta uppe och vänta ska jag meddela er allesammans... Men om jag känner mig rätt så går jag nog till sängen och slumrar till lite innan han ringer. Men jag vill lova att min vackra lampa som lyser upp rummet så bra står på ända tills älsklingen kommer hem!

Idag så har mina underbaringar till kompisar varit här, Emma & Linnea! Tack, så jätte mycket för den underbara kvällen. Detta måste vi göra om snart alltså. Käkade mat ifrån spicy (gott) och drack en massa cola.
Får se, Linnea ska tävla på söndag på sin vackra häst och jag kanske ska följa med och kolla på det fina ekipaget! Så då får jag iaf träffa henne, och jag vill säga att det var nog år sen vi två sågs 2 ggr samma vecka. Men jag klagar inte för det ;)

Nej, nu så känner jag att ögonen börjar hänga!
Ha en fortsatt bra natt
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0