Vilken söt älskling

Idag är det måndag och det innebär en allmänt tråkig dag.. Eller just nu är det kanon bra, när jobbet är över och jag kan få umgås med min käraste :)

Idag så har Rickard fixat och donat, han har lämnat in vårat suraondsystem, ringt till plantagen för andra gången nu. Jag blir bara mer och mer irriterd på dom där, Rickard var och köpte en grupp utemöbler till oss för ca en månad sen. Han tog visningsexemplaret då allt annat var slut, det visade sig att det saknade en del på det. Dom sa till honom att dom skulle skicka hem delen hem till oss. Tror ni den har kommit än då? NEJ! Så idag när han ringde så skulle dom ringa till DHL och kolla vad som är problem och dom skulle ringa tillbaks till Rickard. Men det har dom inte gjort. Snacka om att det är jobbigt, visst det går ju att använda bordet och allt. Men man vill ju ha ett helt komplett bord!

Men men, precis när jag skulle sätta mig och skriva detta inlägg så kommer min älskling in med två tallrikar. Det visar sig att han har varit duktig och bakat en väldigt god morotskaka! Tänk vad rar han är mot mig! Vad skulle jag göra utan honom?! <3

Hade fint
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0