24+0 idag då

Ja, så ligger det till!
Ännu en vecka har gått, känns som om jag skriver/säger det väldigt ofta men ändå så känns det som om tider går så sakta! Förstår egentligen inte hur det går till...

Igår var jag och Elin på Tuna park och tog oss ett varv, har nog hittat bikinin som jag vill ha! Hoppas bara den passar, vill dock inte köpa den nu eller än på ett tag då jag inte vet om mina kära boobisar växer något mer! Känns meningslöst att köpa om man ändå inte hinner använda den :)
Den finns på HM för 149 kr, och det är ett rimligt pris tycker jag! Känner att jag kommer använda bikini väldigt mycket i sommar :) Men det är bara bra då jag har chans att få lite färg på kroppen.
Gud vad jag längtar till värmen, det känns som om jag tjatar om värmen nu faktiskt! Men tror det ligger en stor del i att jag vill ha augusti istället! Sen så älskar jag värme och sol också så känner att sommarn är mer än välkommen nu alltså!

Annars mår jag väldigt bra, magen är väldigt liten om man jämför med andra som är i samma vecka! Men det känns bara bra, då jag kan ha mina "normala" kläder längre :) Men man vet inte, kanske vaknar upp en morgon och magen har blivit större. Tror inte att min mage kommer vara liten under hela graviditeten, men det är något som vi alla märker senare på året :)
Nej, nu ska jag fortsätta med det jag gör!

/Linn


Kommentarer
Postat av: Elin=) 20 år och tvåbarnsmamma <3

Snart sitter du där med en gigantisk mage;) jag hade också liten mage ganska länge :P

2012-04-17 @ 10:25:52
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0