Lunchdax

En sån underbar fredag, sitter och äter lite lunch nu :) Det är så skönt med fredag alltså, längtar tills imorn då jag får sova ut! Eller ja, eftersom Rickard finns i mitt liv så blir det nog inte någon stor sovmorgon :) Men klagar inte, så länge man inte vaknar av en väckarklocka.

Funderar lite, vi är bortbjudna på inflyttningsfest imorgon och jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig! Då jag har en liten kula på magen kan jag inte ha alla kläder som jag äger. Men något ska jag nog hitta att ha på mig :) Men som sagt så gäller det att planera i tid, så lika bra att börja idag!
Men ni ska se att allt löser sig, har hela dagen imorgon på mig också.

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0