Så jädra nice

Sitter nu en vacker eftermiddag som denna ute på vår trall! Är så jädra nice, solen lyser, fint folk kommer ikväll och man är ledig imorgon :)
Det kan inte bli bättre start på denna vecka!
Tur man är hemma själv nu, så att ingen ser min bleka kropp! Hoppas innerligt att man får lite färg snabbt i år iaf, då slipper man skämmas när man visar sig :)

Nu idag går man även in i en ny vecka, befinner mig just nu i v.26+0! Bara 14 veckor kvar alltså, känns faktiskt skönt :)

Träffade mina underbara tjejer i helgen också, då bestämdes det att vi åker ner till Ullared i sommar! Jag längtar redan om jag säger så, ska bli så kul. En liten roadtripp sådär kan man kalla det för :) Då blir det att handla saker till pyret i första hand iaf! Men ingen dag är bestämd då alla jobbar och ingen vet egentligen hur vi jobbar :)

Nu är det dags att rycka upp sig och fixa lite innan gästerna kommet hit på grillfest :)

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0