Segat till mig...

Känner att jag har halkat efter med mitt skrivande, men har varken haft tid eller ork att skriva något!
Nu har jag börjat jobba heltid, så är lite seg om dagarna! Började igår och det känns väldigt skönt att denna vecka är en kortvecka :) Likaså blir nästa vecka och jag klagar inte för fem öre!

Igår gick jag in i v.22+0, och jag kan med glädje meddela att från förra veckan fram tills nu har det gått med rasande fart! Och jag hoppas att alla andra veckor som är kvar går lika fort :)
Var som sagt på Babyproffsen förra veckan och frågade om babyskydd. Fick mina svar och så men de märket som jag typ måste ha för att den ska passa på Chassit kostar så mycket. Så vi får helt enkelt ta och se vad vi kommer köpa!
Denna vecka som sagt måste vi även beställa barnvagnen, men känns som om det inte hinns med... Eller ja, torsdag skulle funka! För tror inte det är en speciell dag, men dom kanske stänger tidigare för att det är dagen innan en röd dag! Men säger till när barnvagns beställningen äger rum :)

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0