En fantastiskt lördag

Har precis städat av huset, känns så fräscht när det är klart! Kände dock att jag blev lite trött i kroppen, men vad gör det. Då passade det bra att sätta sig och skriva här istället :)
 
Just nu sitter Rickard ute på gräsklipparen och klipper och jag älskar verkligen lukten av nyklippt gräs, det är verkligen en sommarlukt :) Kommer nog inte bli så mycket mer av den lukten då det börjar gå mot mörkare tider, vilket jag tycker är deprimerande.. Men så är det när man bor i en land som Sverige!
Får se vad dagen har att bjuda på efter att Rickard är klar med gräset, vet bara att vid 15.00 så ska vi hem till min kära moster för hon fyller nämligen år imorgon, GRATTIS SUSSIE!Ska bli gott med lite fika faktiskt, sen så får jag ju träffa alla släktingar och det ska verkligen bli kul. Vi träffas inte så ofta så lika bra att passa på när det är kalas och så :) Och denna gång blir nog den siste innan lilla pyret kommer. Nästa födelsedag inom den sidan av släkten är i slutet av september, så vi kommer att vara tre styckna som kommer :) Känns så underbart att säga att vi snart är tre i vår lilla familj!
Ser nu på tv att hästhoppnngen börjar, fast på SVT play men blir så irriterad på datorn för man måste ladda ner ett program för att kunna se och denna kära dator vill inte ladda ner det. Men får väl försöka en gång till hoppas på bättre resultat. Vill ju inte missa hoppningen, men tror det skulle sända på tv också om ca en timme, så missar inte allt i så fall :) (Om man ska se något positivt i det hela!)
 
Nu måste jag testa kolla om det funkar att se på datorn, så hade så bra idag :)
 
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0