Kom igen nu

Sitter nu här hemma och har gått över tiden med 2 dagar, det börjar bli skapligt segt nu. Just att jag vet att jag lika gärna kan gå över 1½ vecka till, eftersom jag inte känner några förvärkar eller något annat så känns det verkligen som om det kommer bli 1½ vecka till innan man blir igångsatt... Och igångsatt vill jag helst inte bli, så jag hoppas verkligen att det händer något snart!
Ska till barnmorskan idag så vi får se vad hon har att säga och förhoppningsvis är det något positivt om man säger så :)
 
Idag har jag gått i trappan här hemma och tänkte ge mig ut på en promenad snart innan jag ska äta lunch, så hoppas att det hjälper mig att komma igång. Men säger som jag alltid har sagt, tror egentligen att det inte finns några "knep" till att förlossningen ska starta. Utan den startar när man är redo, men är man desperat så kan man lika gärna försöka ;) hehe
 
Hade fint!
/Linn
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0