Alla <3dag

14:e februari är det idag och det vill säga alla hjärtans dag och inte nog med det, så är det det exakt en månad kvar tills jag fyller!

Idag har det hänt något som jag verkligen inte trodde skulle ske, ni förstår att våra kära grannar kom för ca en vecka sen och sa att dom har sett en sköldpaddsfärgad katt nere vid vägen. Så jag och Rickard har varit där nere ett par gånger och ropat och kolla efter våran älskade Jasmine. Men inget syntes till, och hur stor är chansen att det är hon har jag tänkt. Hon försvann ändå för 7 månader sen, väldigt länge sen.
Men idag när jag åkte hem så ser jag en katt på vägen, åkte fram till den och katten hoppade in mot skogen. Stannade bilen och klev ut och ropade på henne, hon bara skrek och kom fram till mig. Så tog henne och satte henne i bilen och åkte hem. Så nu är hon här hemma i vårat sovrum. Kan verkligen inte fatta att det är hon alltså!
Så kan nog inte bli en bättre alla hjärtans dag och snart kommer Rickard hem också och då kommer den bara att bli bättre!

Gud vad GLAD jag är alltså :)

/Linn


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Oh, vad roligt att du hittade henne :D <3

2012-02-14 @ 19:52:32
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0