Chillidill

Hallojsan!!

Sitter hemma nu med katten i knät, har plockat undan lite här hemma och startat diskmaskinen och har även slängt in en tvätt maskin!
Innan jag kom hem så svängde jag förbi pappa, kände att jag frös lite så planerade att åka dit för att ta ett dopp i bubbelpoolen. Det var så skönt, satt där för mig själv med ett glas cola och så hittade jag lite chips också. Nu när det sitter en tv vid poolen är det så skönt att sitta där och bara glo på tv.

Imorn så ska katten stereliseras iaf, kommer bli skönt för både henne och för mig och Rickard. Sen så efter läkningen så ska hon äntligen få börja gå ut själv. Hoppas verkligen att kylan sitter i sig till dess, är mycket bättre att släppa ut henne undet vintern när det är kallt. För då vill hon in mycket fortare!

Nej, nu ska jag klappa på katten och glo på tv innan maskinen är klar :)

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0