Cola, ja tack!

Blev nyss så himla sugen på cola. Är så jobbigt när man får såna stunder, speciellt när man inte har sakerna hemma som man vill ha.
Får se om Rickard är snäll och köper en cola till mig, han skulle nämligen handla lite nu innan han kommer hem. Men å andra sidan så kanske det inte gör så mycket om han inte handlar en cola till mig. Om man jämt ska äta/dricka sakerna som man är sugen på så lär jag gå upp 20 kilo. Men får väl se till att ta mig ut på en promenad, då gör det inget om jag skulle dricka lite cola idag :) Det sistnämda låter som en toppen ide, då får jag min cola och behöver inte må dåligt efter jag har druckit den!

Idag har det ju varit kanon väder ute, hoppas verkligen att det håller i sig nu. Kunde sitta ute utan jacka och jag frös inte. As kalas bra alltså :D

/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Sitter ju och väntar på¨uppdatering :D<3

2012-03-12 @ 20:17:50
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0