Kalabalik

Är ett ord som man kan säga att det var på parkeringsplatsen på jobbet imorse!
Kom dit till 7 och skulle parkera som vanligt, men då har dom spärrat av typ hela parkeringen så var tvungen att åka till kontoret och ställa mig där istället. Pappa kom och hämtade mig så att jag kunde komma och dra av bodarna. Inte nog med det så bestämde jag mig för att jag lika gärna kunde gå till bilen efter städningen av bodarna. Så då fick jag röra på mig idag också och det är bara ett stort plus.

Imorse när jag bytte om så insåg att jag verkligen längtar tills det blir sommar, är så jävla blek så man nästan måste använda solglasögon när man kollar mot mig. Usch, vad jag vill ha sommar. Vill bara gå runt i shorts och linne eller en fin klänning utan att behöva frysa. Och så självklart kunna ligga ute i solen och få bli brun också. Men just nu känns det som om det är en evighet kvar tills man kan göra det.

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0