Måndag

Sitter och drömmer mig bort om hur skönt det verkligen är med sommar, vill ta fram alla mina sommarkläder och skor. Allt är så mycket lättare med sommaren också. Inte ha på sig så mycket kläder, behöver inte frysa ihjäl i bilen dom första minuterna. Ni hör ju bara, helt underbart att slippa allt.
Visst finns det nackdelar med sommaren med, men nej dom är inte mer negativa än vad vintern har för nackdelar. Jag är verkligen en sommarmänniska. Och jag står fast vid mina planer också, som pensionär så flyttar jag till varmare breddgrader över vinterhalvåret. Låter som jag snart är pensionär, men det gäller att ha drömmar i sitt liv. Och för att drömmen ska bli till verklighet måste man planera saker långt innan drömmen slår in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0