Söndag

Är redan söndag alltså, helgen går så jädra fort. Fattar inte varför inte vardagarna kan gå lika fort, eller att helgerna går lika segt som vardagarna.
Nu längtar jag bara tills nästa helg, hoppas att denna vecka känns som om den bara flyger iväg. Men det vet jag redan nu attt den inte kommer göra...

Igår var jag hos tandläkaren, gick väldigt bra och snabbt. Tror jag var där inne i max 5 min, men jag klagar inte på det. Hade inge fel på tänderna heller. Men fick två alternativ av tandläkaren: 1: Höjas två steg i den här försäkringssaken, alltså hamnar jag i klass 3. 2: Att jag tar ut min tungpiercing. Så jag valde att ta ut den, men det tänker jag inte göra för än jag ska till tandläkaren igen. Det vill säga om ett år, haha! Hennes argument är att piercing orsakar att man tappar tänder, och jag tror bara det är ren bullshit alltså. Men men, vill inte betala för att ha den i munnen liksom!

Nu ska jag dricka upp mitt goda te, för att sedan dammsuga i hallen. Fattar inte hur skitigt det blir där, vi dammsugar nästan varje dag där. Sen så ska jag gå ut till garaget, Rickard är där och håller på :)

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0