Zoo & Djungelvrål

Kan klockan inte bara bli 4?!

Vill att älsklingen ska komma hem, för då har han med sig Zoo och Djungelvrål. Gjorde en beställning på det i alla fall, så nåde honom om att ínte har köpt det till mig.
Känner mig sjuk också, och det vill jag verkligen inte bli. Är täpt i näsan 24 timmar om dygnet känns det som. Och därför känns det som om mitt huvud är tre gånger så stort. Inte nog med det så har ja haft ryggvärk ändå sen igår kväll. Så blev inte många timmar sömn för mig inatt inte. Hatar när man känner hur ont ögonen gör för man är så trött, men kan inte somna för jag kan inte ligga ner alls..

Inte nog med det så blev det ingen Sterilisering idag, katten hade för hög hjärtfrekvens. Så hoppas bara att det inte är något allvarligt, att det bara var för att hon var rädd efter bilfärden. Men fick lära mig hur man känner hennes hjärta så ska kolla om det har gått ner lite. Annars blir det att hon får börja knapra p-piller, för några kattungar vill jag inte ha.

/Linn


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

SV: Ja men får ta det en dag när hon är på dagis :D <3

2012-02-07 @ 15:37:23
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0