Ska jag, ska jag inte!?

Det är det som jag sitter och funderar på, ska jag ut och gå eller inte? Vet att det är skönt när man väl är ute och rör på sig. Men man måste ta sig dit också, sitter dessutom och är allmänt rastlös.. Så kanske lika bra att gå ut, men det är så jädra tråkigt. Speciellt när man bara kan gå en och samma väg, nej jag tror jag skiter i det faktiskt. Tappade intresset helt nu för att gå. Kanske bara går ut med katten en snabbis, den har ju inte varit ute nu på ett par dagar kanske till och med veckor.. Oj, nu fick jag lite dåligt samvete över det!

Igår var jag och visade upp min bleka kropp i badhuset, har inte varit där sen jag gick i skolan. Mamma och jag simmade i en hel timma, höll på att ge upp en massa gånger. Men så länge vi pratade med varandra så flöt det på bra. Vi ska nog dit igen nästa vecka och simma lite. Känns bra att man gör något med kroppen iaf, eftersom jag inte alls är en sån människa som vill röra på sig ;) Men som sagt så går det alltid lättare att göra det om man är två!

/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Duktig du är :D Jag ska också försöka släpa mig till badhuset för simma ska tydligen vara bra för foglossningar och mitt knä :P <3

2012-01-22 @ 13:50:26
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Simma nästa vecka ??

2012-02-03 @ 20:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0