Vill, men går inte

Jag är hungrig, men kan inte äta. Snacka om jobbig situation, vill inte ha något. Är inte ens sugen, men ändå känner jag hungerkänslan i magen... Jag får nog göra lite gröt, det vet jag iaf att det alltid går ner. Måste även ta den där jädra penicillen också, kan vara därför som jag inte är sugen på något. Ska ta den vid varje måltid varje dag i 7 dagar. Har visserligen bara 2 dagar kvar, men känns som en evighet. Hoppas dessa 2 dagar går lite fortare än vad dagarna har gjort fram tills nu!

/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Hoppas du börjar må bättre när du är klar med tabletterna :)

Om du orkar och mår bättre i veckan så kanske vi kan ta och hitta på något? :)<3

2012-01-16 @ 21:55:02
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

SV: Jag har inte hunnit ner än, så vi kan åka ner tillsammans :D <3

2012-01-17 @ 19:26:03
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0