En bra sommaravslutning!

Kom nästan precis hem ifrån stan, har hållit på att installerat min nya leksak! Fick en sån här minidator av papsen, var väldigt behövligt då min andra håller typ på att krascha...
Idag var det som sagt lite sommaravslutning på jobbet, blev bjudna på mat och dryck på Grappa. Underbart gott var det och hur trevligt som helst faktiskt :) Nu sitter jag och väntar på att Rickard ska ringa, blir nog att hämta honom då jag inte vill att han ska ta Taxi hem! Men börjar känna lite smått i ögonen att jag är trött, men förhoppningsvis behöver jg bara vara vaken i 30 minuter till. Eller ja, då får jag reda på om jag ska hämta honom eller inte ;P För blir det någon slags efterfest så lägger jag mig för natten och sover!
 
Sitter även och funderar över vart Flisan (katten) håller hus, hon brukar nästan alltid vara inne när någon kommer hem och nu är hon inte det.. Har även hittat lite blodspår på golvet och antar att det kommer ifrån henne! Lite svårt att se något nu när det är så mörkt ute, men känner att jag inte vill vänta tills imorgon heller. Får se vad Rickard har att säga om det sen när han ringer. Men antagligen kommer det att sluta i att vi går ut och letar efter henne om hon inte har kommit in innsn han kommer hem! Jag får helt enkelt hålla tummarna och hoppas att jag hittar henne innan Rickard kommer :)
Nu ska jag ta ett varv till i huset och kolla, men ni får ha en fortsatt trevlig helg :)
 
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0