En klump i magen

Usch, säger jag bara!
Var nyss ute och hämta posten, då hade jag fått ifrån Försäkringskassan. Visade sig att dom på Chopchop inte har svarat på blanketten som FK har skickat ut till dom, är jag förvånad eller? Blir så lack, när jag pratade med FK om det här så var det så skönt att dom kunde skicka ut blanketten så slapp jag träffa dom. Men nu måste jag ta mig till Västerleden och be dom fylla i skiten, visst jag skulle kunna skippa det. Men då kommer jag få ut mindre i månaden sen och det vill jag inte.
Men ringde till Rickard så han ska få följa med efter han har slutat, och jag hoppas verkligen att någon av cheferna är där så att jag inte behöver komma tillbaka!
Jag hoppas verkligen inte att det är mycket folk där när jag kommer, för känns som om jag kommer vara lite otrevlig mot dom. Det kommer säkert ta en massa tid at fylla i för dom med, men ska begära att dom gör det idag om dom nu är där!
 
Sen så skulle ja vara duktig och ringa till Anticimex idag, då vi har fått en räkning som vi inte borde få. Men med den turen jag har så har dom lunchstängt nu fram till 13.00, känner att jag inte ska köpa någon lott idag alltså. Men förhoppningsvis så är det bara ett missförstånd och att man kan riva räkningen :)
Jag försöker se något positivt i vad som kommer ske idag!
Det bästa är att när Rickard kommer hem idag så går han troligtvis på semester, då får vi 2½ vecka tillsammans. Han ska vara ledig imorn, då vi som sagt ska till kålmorden. Egentligen ska han jobba på fredag, men han funderar på att ta ut en till semester dag då. Men det är han guldvärd :D
 
/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 20 år och mamma till två små busungar <3

hur har det gått med chopchop? :) <3

2012-07-19 @ 20:26:02
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0