En regning tisdag

Hejsan!
 
Sitter här hemma och väntar på att Elin ska komma, idag ska vi umgås på riktigt. Det var väldigt väldigt länge sen vi gjorde det och det börjar kännas lite tomt faktiskt!
Idag blir vi nog bara inne och snackar en massa, är så otroligt tråkigt när det ska regna hela tiden. Kan det bara sluta kan man fråga sig. Men de känns som om denna sommar är över nu faktiskt och det tycker jag är väldigt tråkigt... Jag som älskar sommaren, varför ska den vara så kort för i jämförelse till vintern!
 
Hoppas verkligen att det inte regnar på torsdag, för då ska jag nämligen till kålmorden. Är så taggad på att åka dit, då jag aldrig har varit där. Eller ja, papsen påstår att vi har varit där, men då måste jag ha varit väldigt liten. För har inget minne alls där ifrån.
Får se hur det går för mig och magen, börjar bli lite jobbigt att gå längre sträckor nu och där nere så går man mycket. Men det ska nog bli bra ska ni se :) Med tanke på att jag verkligen vill dit så känns det som om jag kommer klara mig igenom dagen utan några större problem!
 
Vi hörs :)
/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 20 år och tvåbarnsmamma <3

Tack för idag kusin vitamin :D <3

2012-07-10 @ 20:01:54
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0