Förlåt

Hejsan!
 
Förlåt för dålig uppdatering, men min käsraste Rickard har haft semester nu i två veckor, så har velat umgåtts med honom :)
Men idag är han tillbaka till jobbet, han hade ångest och det kan jag förstå. Men max tre veckor har han kvar, för om tre veckor har jag gått över tiden och borde bli igångsatt om inget annat händer. Men annars är det bara en vecka kvar till BF och jag måste verkligen erkänna att nu när jag kollar tillbaks på tiden som har varit så har det gått väldigt väldigt fort. Tiden har bara flugit iväg, men den senaste veckan har faktiskt dagarna gått väldigt segt. Men det är nog bara för att jag vet att nu börjar det verkligen närma sig innan man får se det lilla pyret :)
 
Idag har jag tagit mig en liten cykeltur, då Jasmine är borta igen så är vi ute och letar efter henne. Tror att vi såg henne i lördagsnatt då vi åkte hem, men svårt att se exakt när det var mörkt ute. Hoppas verkligen att hon kommer hem självmant eller att vi iaf hittar henne. Man märker på Flisan att hon saknar Jasmine och det är lite jobbigt faktiskt! Men allt kommer säkert bli som vanligt ska ni se :)
Senare idag ska jag ge mig på att tvätta fönstrerna på framsidan av huset, eftersom vi har målat om den sidan så märkte jag hur skitiga dom var. Det sägs att ju att tvättning av fönster kan sätta igång förlossningen ;) hehe
 
/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin=) 20 år och tvåbarnsmamma <3

Tvätta på:D massera hälsenorna och allt vad man kan göra :D

2012-08-01 @ 09:52:42
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0