Ny vecka och ännu närmare

Idag går jag in i vecka 35+0, alltså BARA fem veckor kvar till BF!
Kommer så väl ihåg när jag var i vecka 5 och att det var 35 veckor kvar till BF :) Men förhoppningsvis är det bara tre veckor kvar, eftersom man ska räkna plus, minus två veckor ifrån BF. Men bara för att man vill det så mycket kommer det bli sju veckor kvar tills pyret kommer... Men ska inte klaga, allt har varit så bra under denna graviditet så jag undrar om man ens är gravid! Men magen växer och jag känner lillan dagligen så gravid är jag :)
Ska nog denna vecka börja lite smått att packa BB-väskan, så det är klart iaf! Men vet egentligen inte vad man ska ha i den, men det kommer att bli kalas bra ska ni se :) Bara det finns kläder till bebisen så ska det vara bra! Jag och Rickard klarar oss!

Nu ringde klockan i köket, håller på att baka lite rabarberpaj! Hoppas den blir godkänd av älsklingen :) <3

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0