60 dagar

Kändes som igår att jag skrev ut på Facebook att det var 70 dagar kvar till bf, men det var för 10 dagar sen! Nu går det verkligen fort känner jag :)
Men det känns som om vi har allt under kontroll iaf, eller ja! Tror vi har nästan allt som vi behöver, är bara få saker som vi behöver köpa. Men dom sakerna ska jag kolla om det finns på Ullared!
Min älskade barnvagn har kommit nu också, så underbart! Ska hämta hem den nästa vecka någon gång, den står på babyproffsen och väntar :) Hoppas att bilbarnstolen finns där också, men det borde den göra!

Igår inhandlade jag mina två första kläder till pyret, blev två bodys! Var sånt bra pris så slog till direkt :) Egentligen vill jag bara handla på mig massvis med kläder, men känns så himla onödigt då man inte kommer hinna använda allt! Vi har ju fått så mycket kläder också :)

Men som sagt 60 dagar kvar nu, så jädra nice alltså :D

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0