Inte långt kvar nu

Mindre än en vecka nu, snart bär det av mot Ullared! Är så otroligt taggad, ska bli så kul så ni fattar inte :) Hoppas att dom sista sex dagarna går fort nu bara!

På fredag blir det en "liten samling" hos Emma, då vi ska planera det sista! Inte nog med det så bjuder hon på mat också, mums :)
Jag funderar på vad som man kan köpa där nere, men då det är första gången för mig så är det lite svårt! Vet inte alls hur kvalitén på sakerna är heller, men det märker man om inte annat. Blir att köpa hem nödvändiga saker så som schampo och såna saker iaf :)

Förresten så har jag inte fått reda på om min graviditetspenning, ringde FK i måndags igen och fick prata med en mycket trevligare person än sist iaf. Hon antecknade på "mina dokument" att det skulle påskyndas iaf, så hoppas att det gör det! Känner att jag inte alls pallar jobba något mer nu. Men som jag sa tidigare känns det som om jag kommer jobba fram till augusti alltså! Men hoppas på ett positivt besked iaf :)

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0