21+0

Så idag går jag in i v.21+0 då! Vet inte om tiden har gått sakta eller fort från förra veckan :) Men framåt går det iaf, fast det känns inte som det...
Annars mår jag fin fint, magen växer lite iaf! Nu tycker till och med jag att magen syns :)
Jag vill bara göra allt klart till den lilla, köpa allt som behövs och så! Men denna vecka eller nästa så ska jag iaf beställa barnvagnen så jag hinner få den :) Vore ju trist om lillan kom och det inte finns någon vagn! Sen så tänkte jag åka till babyproffsen och kolla lite med dom om olika saker som jag vill veta, så det blir denna vecka iaf :D

Så lite saker får jag göra denna vecka! Kul kul

/Linn


Kommentarer
Postat av: Elin =) 20 år och mamma till Molly<3

Mys <3 Jag längtar också efter eran lilla busunge :D

2012-03-26 @ 20:29:10
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0