24

Ja, idag blir min älskade Rickard hela 24 år! Det låter lite gammalt, men egentligen är det inte det om man jämför hur länge man lever!
Så idag blir det ännu mer fika, känns som om man har levt på fika hela mars månad :) Men det klagar inte jag över, eftersom jag tycker så mycket om fikabröd!

Just nu vill jag bara att det ska bli lördag, ska nämligen till Västerås då och shoppa kläder! Kommer inte ens ihåg när jag gjorde det sist, lite pinsamt jag vet!
Ska ha i huvudet att det ska vara färg på kläderna, eftersom våren snart är här! Eller snart, idag när jag vaknade så var det ju snö ute... Usch säger jag bara, hoppas verkligen att allt försvinner under dagen!

/Linn


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Snön är borta igen :D Jag blev nästan gråtfärdig när Molly kom och hoppade av lycka och skrek att det snöade ute imorse :O



Hoppas Rickard fick en bra födelsedag :D

2012-03-20 @ 21:13:40
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0