Hej på er alla

Så eftersom jag inte vet vilka ni alla är som läser denna fantastiska blogg så vill jag bara meddela att jag är gravid. Vet inte om alla ni redan vet det men ändå!

Är i vecka 19+1 idag och mår väldigt bra, och det har jag gjort sen ca 3 veckor tillbaks. Egentligen har jag nog mått bra hela tiden, men för tre veckor sen fick jag se det lilla pyret för första gången och då var det som om allt släppte. Tror jag mådde dåligt på grund av att jag egentligen inte riktigt visste om det fanns något i magen om jag säger så. Nu hoppas jag bara att tiden kommer gå fort så att jag får se hur den lille ser ut i verkligheten. Men får vänta tills den 6 augusti då det är beräknat till den dagen. Men sommaren lär gå fort, för det gör den alltid så varför skulle den inte göra det i år igen?! Och nu har jag börjat kollat runt på barnvagn och så, tror att vi har hittat den vi vill ha. Men man hinner nog ändras sig ett par gånger ska ni se.
Men det är väldigt väldigt mycket saker som ska fixas innan pyret kommer, så lika bra att man sätter igång på en gång!


Lite bilder på pyret! :)

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Säger grattis här med så har jag sagt det på typ alla ställen :D haha :P



Jag vill se vagnen, eller har jag redan sätt den? :)

<3<3

2012-03-13 @ 20:51:41
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

SV: Du glömde visa mig vagnen ju :P Får visa mig när jag lämnar glaset ;) <3

2012-03-14 @ 21:50:36
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Mamsen

har nog hittat en vit spjälsäng :)

2012-03-16 @ 19:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0