Mycket skrivande nu

Ja, känns som om det blir mycket skrivande nu! Men antagligen så kommer ni inte klaga :)
Tror att stora anledningen till allt skrivande är för att man är ägare till en iPhone! Mycket lättare att skriva ifrån telefonen då man kan skriva vart man än är, och så fort man har det lite långtråkigt också.

Idag är det fredag och alltid skönt att veta att det är sista arbetsdagen! Vet ej vad som händer ikväll, Rickard var sugen på alkohol så vi lär ju hitta på något med alkohol inblandat. (jag ska inte ha någe alkohol) men man kan vara med i nyktert tillstånd och ha kul :)
Vi får se vad som händer helt enkelt. Omogen blir det lugnt då vi ska vara barnvakt åt Linus, får se vad vi ska hitta på med honom!
Nu ska jag äta och sedan ska jag bege mig in till stan.

/Linn


Kommentarer
Postat av: william

snygg header bild:D

Och säg gärna vad du tycker om mina "Snow White - Alive" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-03-16 @ 12:59:26
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Alltid roligt när du skriver mer i bloggen :D <3

2012-03-16 @ 21:26:13
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0