Så välkomnar vi v.20+0

Ja, halva tiden är gjord och halva tiden återstår! Känner inte särskilt mycket om jag ska vara ärlig, men magen växer iaf och det är ett gott tecken! :)
Just nu funderar jag över babyskyddet, vilket märke är bäst och så. Jag har verkligen ingen aning om vad man ens ska välja för något! Som tur är så är det ju som sagt halva tiden kvar, så vi har den tiden på oss att välja :) Så vi hittar någon som vi kommer bli nöjda över ska ni se!

Idag har jag även ringt till veterinären och bokat tid för lilla Flisan, på fredag så steriliserar vi henne! Kommer bli så skönt när hon blir tyst, just nu låter hon som bara den... Sen kommer det bli skönt att kunna släppa ut båda katterna också :)

/Linn


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Hoppas det går bra för henne :)



Vad fort det går, snart sitter ni där med eran lilla bebis :D <3

2012-03-19 @ 20:00:54
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0