Sjuk? =/

Vaknade inatt vid 2 och har inte riktigt somnat om sen dess, somnade nu på lunchen ca en timma, väldigt skönt!
Har bara legat och vänt på mig hela tiden! Ont i kroppen, trodde det bara var träningsvärk. Då jag bytte till sommardäck igår på bilen (stolt är jag över det)! Men när jag väl gick upp imorse så strålade det upp i huvudet! Så jag hoppas verkligen att det inte är något på gång ny! Orkar inte vara sjuk och det passar inte alls bra nu heller!

Det blir nog att åka in till stan snart en snabbis, ska till maxi och handla lite! Är typ helt besatt av Magnum White strawberry! Så måste ha en sån en dag som denna :)
Nej, ni får ha det så bra och hålla tummarna att jag klarar mig ifrån någon sjukdom!

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0