Till Elin

Detta inlägg vill jag tillägna åt min kusin Elin, som i måndags morse fick en liten son, GRATTIS :D
Jag antar att ni alla mår bra då ni redan har fått komma hem och jag har inte hört något annat! Imorgon ska jag få se honom i verkligheten förhoppningsvis, beror på om dom kan :) Men det tror jag!
Nu längtar jag tills det är min tur, känns som om det är väldigt långt kvar faktiskt! Men å andra sidan så har ju Elin varit gravid lika länge. Får tänka så istället :)

Hoppas familjen Skogsberg/Hellberg mår bra iaf :)

/Linn


Kommentarer
Postat av: Elin=) 20 år och tvåbarnsmamma <3

Tack :D



Vi mår toppen :) vi ses imorgon :D <3

2012-03-29 @ 19:00:49
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0