FREDAG

Äntligen fredag säger jag bara, denna arbetsvecka har gått så himla segt! Trodde aldrig att fredagen skulle komma, men som sagt nu är den här :)
Regnar gör det med, lite tråkigt men ändå skönt! Det blir så fräscht ute när det regnar eller har regnat. Men sen är det alltid bättre när solen lyser :)

Ikväll ska vi till Jojje, han ska bjuda på mat! Grillat blir det och jag kan lova att det inte kommer vara jag som grillar! Speciellt inte i detta väder :) Men grabbarna brukar vilja stå framför grillen av en konstigt anledning. Det är även hockey ikväll, så man måste tagga tills sig till matchen. Hoppas verkligen Sverige slår Ryssland :) Annars blir det bara lugnt, jag och Rickard är djurvakt år hans föräldrars djur denna helg! Så vi kommer ha en stor hund sovande hemma hos oss, men det kommer nog gå bra :) Det är bara våra katter som kommer bli vettskrämda!

Nej, nu ska jag njuta av det regniga vädret på denna underbara och efterlängtade fredag :)

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0