Längtar tills imorgon

Jo, för imorgon är det den efterlängtade fredagen här. Och inte nog med det så är det även löning! Det kan nog inte bli bättre :) Känner på mig att denna helg kommer bli toppen, fredags kvällen blir lugn, lördagen ska vi på marknad i malmköping. På eftermiddagen/kvällen blir det att umgås med tjejerna (-Sanna, då hon ej är hemma!) vi ska planera lite inför våran tripp till Ullared i sommar :)
På söndagen ska vi till den så kallade huvudstaden, först blir det Skansen och sen Grönan! Denna helg kan inte bli så mycket bättre :)

Idag innan jag åker hem blir det att stanna till i någon bebisaffär, ska köpa ett täcke till vaggan och vagnen! Men eftersom jag är så jädra snål så ska jag först till barnens hus och kolla priset och sedan till babyproffsen för att jämföra! Så kommer jag ta det billigaste så klart ;) haha
Det kommer bli så bra allt, känner mig på topp fast jag håller på att avlida av värmen! Brukar inte vara den som klagar, men jag tycker det är tillåtet att göra det när man är gravid! Känner bara art detta kommer bli en jobbig sommar... :)

/Linn


Kommentarer
Postat av: s

Buhuuu :( Ni får ha det så bra ni kan utan mig ;) <3

2012-05-25 @ 08:08:36
Postat av: Elin =) 20 år och tvåbarnsmamma <3

Ska jag komma över med korgen eller ska jag lämna den hemma hos mormor och morfar först? :) <3<3

2012-06-02 @ 22:48:42
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0