2 hela månader

Sitter här i soffan och Thyra sover så sött här brevid mig! Idag blir ju hon hela två månader, tänk att för två månader sen kom jag in till förlossningen och hade JÄVLIGT ont! Men all den smärtan va värd nu när min älskling finns i världen :)<3
 
Nu under helgen så har vi varit hemma hoa pappa och rensat ur alla rum, och jag kan säga att det blev as bra och jag tror att pappa blev nöjd också :) Det konstiga med det hela är att varför ska det vara roligare att "städa" hos andra än hemma hos sig själv?! Men sånt är väl livet om inte annat ;)
Sitter även här hemma och försöker få igång min Ipad, har ett simkort men vet inte riktigt om man kan göra det mindre så att det passar i Ipaden. Vågar inte riktigt ta i, tänk om det inte skulle vara så att man kan gör det mindre. Då har man sumpat hela simkortet och det är ju inge bra precis.. (: Men ska kolla i skåpet där alla saker ligger och se om jag hittar något om simkortet och förhoppningsvis så är det bara att ta isär! Så snart sitter jag med den istället för datan!
 
Just nu väntar jag på att Rickard ska komma hem så att jag får lite mat! Han har varit inne i stan och jobbat så han skulle köpa med sig hamburgare hem så att vi får lite kvällsmat i oss ;) Men han borde komma när som helst och jag håller på att hungra ihjäl nu faktiskt så vore kalas bra om han kommer nu!
 
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0