Barnavårdscentralen

Yes, idag blir det BVC för våran del, ska bli kul och dessa vad lillan väger och hur lång hon har blivit! :) Men det är inte för än vid 13.00 vi ska dit. Så nu ligger jag och Thyra i sängen och gosar en massa, är så skönt att inte ha någon tid att passa på förmiddagen så att man hinner dra sig i sängen länge! 
Blir nog att städa lite innan jag drar mig mot stan, är ju fredag så det ska väl bli lite fint här hemma till helgen :) Imorgon får vi midagsgäster också, ska bli så trevligt så :D 
 
Förresten igår bokade vi kyrkan till Thyras dop, det blir den 1:à december kl. 14.30 i Jäder kyrka. Sen fick vi låna församlingshemmet helt gratis, så det var trevliga nyheter :) 
igår var jag även på babyproffsen, inhandlade två saker, en åkpåse och blöjhinkspåsar blev det! Men måste säga att det var sjuk mycket folk. Tror vi stog i kön i över en timma, men det var det värt :) Fick ju en goodiebag, hehe ;) Åkpåsen kostade mig 199kr, normalpriset var 599kr! Så tyckte det bara var att slå till på den :) Blöjhinkspåsarna var ett måste, för våra här hemma är nästan slut! Det var även nedsatt pris på dom :) 
 
Nej, nu kanske det är dags att gå upp och få i sig något i magen :)
 
/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 20 år och mamma till två små busungar <3

Får komma och kolla på åkpåsen ;) <3

2012-10-29 @ 09:41:33
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0