Morgonpigga

Strax efter sju ville Thyra gå upp idag, det ville inte hennes mamma. Men vad gör man inte för dom små liven?! Jag får helt enkelt börja dricka kaffe, tycker egentligen inte att det är så farligt äckligt faktiskt. Tog mig en kopp igår och det gick i utan problem :) Ska snart sätta på lite kaffe och ta mig en godbit till, har ju en fantastisk god drömtårta hemma! 
 
Får se vad som händer idag, har verkligen ingen aning om hur denna dag kommer se ut! Vill åka någonstans, men frågan är bara vart. Vill inte åka själv egentligen, och har jag ändå ingen aning om vart så blir jag nog kvar hemma :) Ska iaf hänga tvätt idag, håller på att tvätta nu! Men det kommer gå fort, kanske åker upp till pappa senare och ser om Llinus vill följa med ut på en promenad. Gick ju både igår och i förrgår och det känns så bra att jag verkligen har kommit i gång med promenaderna! :) 
Just det, idag så ska jag och Rickard åka och kolla på kyrkor till Thyras dop! Blir antingen Sundbykyrka eller Jäderskyrka, får se vilken som ser bäst ut inuti :) Måste ju börja planera och skicka ut inbjudningar till alla, funderar på att ha dopet i december så hoppas det finns någon Ledig kyrka och präst då! Men det borde det göra, annars får vi ta dopet i januari bara, har ingen stor roll när det blir :)
 
Nej, nu ska jag sätta på lite kaffe och fika lite innan tvätten ska hängas! 
 
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0