Renbäddad säng

Det kan inte finnas något bättre än en renbäddad säng alltså, skulle lätt kunna bädda rent varje dag om det inte vore så tråkigt och segt att göra det! :) Men nu är det gjort och längtar tills man kan lägga sig där ikväll :)
Annars då? Jo, det har inte hänt så speciellt mycket faktiskt! Igår blev Thyra hela åtta veckor och det firades med att köpa en present till hennes syssling Molly som blir hela 3 år imorgon! Grattis till henne :DSå på fredag ska Thyra på kalas! (även jag och Rickard).
 
Eller jo, det har ju hänt en sak till. Skäms lite över det faktiskt, men det är inget jag kan göra något åt. Den ända som kan göra det är personen själv. Men verkar som om du inte riktigt fattar att det är du som är problemet. Vet inte hur man ska göra för att du ska ändra på dig, du verkar inte lyssna på folk. För i så fall borde det ha skett än förändring för ett väldigt bra tag sen!Jag kan inte riktigt förstå vart du får allt ifrån, det kan inte hända så mycket i ens liv om man kommer på något sådant alltså! Som sagt så skäms jag! 
 
Slänger in en bild på min älskling Thyra! :)<3
 
 
/Linn
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin =) 20 år och mamma till två små busungar <3

Vilken underbar bild på henne :D <3<3

2012-10-19 @ 20:43:37
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0