Så skönt

idag har jag varit ute på en långpromenad med pyret! Det är faktiskt skönt att gå, speciellt när man går en runda. Finns inte så många olika rundor här ute och det är lite tråkigt. Eftersom jag inte alls tycker om att gå en viss sträcka och sen ska man vända och gå tillbaka samma sträcka igen. Då vet jag att jag aldrig kommer ut på en promenad! Men är glad över mitt varv idag, tog mig 1,20 timme att gå runt :) Får se om jag klarar av att gå lite snabbare nästa gång, det är mitt mål iaf!
Sitter nu och skriver en nota, när Rickard kommer hem så ska vi åka iväg och handla. Det behövs verkligen då allt börjar ta slut i kyl, frys och skafferiet! Alltid lika kul att handla tycker jag, eller speciellt när man kommer hem och har packat in allt och ser att ställerna är fulla igen ;)
 
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0