Snabbis in till stan

Sitter nu hemma efter en snabbvisit in till stan!
Fick ett samtal igår av Telia butiken inne i stan att jag hade en gåva som jag kunde hämta idag :) Visade sig att jag har fått ett mobilt bredband som jag får använda gratis i 6 månader. Alltid lika kul med såna överraskningar! Och fråga mig inte varför jag fick en gåva, men man ska ju inte tacka nej till sånt som är gratis inte ;)
Samtidigt när jag var inne i stan passade jag och Thyra på att träffa Linnea lite snabbt, blev en Chai latte på Amanrant för min del :) Och det är alltid lika trevligt att snacka med Linnea!
 
Får inte glömma att nämna att igår så hade vi besök av Sanna, trevligt faktiskt :) Hon hade bara en timme till att träffa någon och så valde hon mig. Det är ju kul att veta att man betyder så mycket för någon! Lovar att jag hade valt henne om jag satt i samma situation :)
Nej, nu ska jag börja laga i ordning fläskfilen som vi ska äta idag!
 
/Linn
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0