Fredag

Ska snart iväg in till stan, ska dumpa av Thyra hos Angelica för att sedan gå ner på gymmet och bränna lite fett! Är så otroligt jobbigt att ta sig till gymmet, men jag älskar verkligen känslan man har när man kliver ut ur omklädningsrummet och är klar! Ska sen upp och själv umgås med Angelica också, det var ett bra tag sen nu faktiskt! Ska även ner till Ur och Penn för att än en gång fixa min nya klocka.. Var till T.P igår för att fixa till den, den funkade inte när jag kom hem med den förra torsdagen. Och igår så bytte dom batteri och den funka, sen efter ett par timmar när jag var hemma så dog den igen! Så idag måste jag alltså ner igen och kolla vad felet är. Gillade verkligen klockan så jag hoppas att dom hittar felet nu alltså! ikväll så ska jag ut och äta med familjen, ska bli väldigt trevligt faktiskt och ska bli gott och äta god rasturangmat! Så ser min dag ut iaf, så får se om det tillkommer något under dagen :) Ha en trevlig helg nu! /Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0