God morgon

Hallojsan! Sitter nu med frukostmackan i högsta hugg och en kopp te på sidan om. Idag vet jag inte vad som händer, planen är väl iaf att komma ut i solen ett tag. Lika bra att passa på nu när det är sol ute, för man vet aldrig när den försvinner! Älskar verkligen vårsolen, det är så skönt när man sitter ute och man måste ta av sig jackan för att det blir förvarmt med den på. Är så kul att se Thyra ute också, hon har verkligen problem med solen. (Vilket jag förstår), men hon vägrar att använda solglasögon. Så jag försöker vänja henne med det, så fort dom åker på brukar jag stå framför henne och hålla på så att hon ska förstå att man ändå ser något i dom. Men man får väl se hur lång tid det tar innan hon accepterar dom på! Nej, nu är det dags att fortsätta med frukosten! Så får vi se om jag slänger in ett till inlägg under dagen! (Lika bra att skriva så mycket som möjligt när jag håller på!) /Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 21 år och mamma till två små busungar <3

Molly hade också jätte svårt för solglasögon i början, men det släpper när dom väl förstår att dom ser bättre i dom ;)

Eddie har jag inte testat på än, men måste köpa in ett par åt honom :D <3

2013-04-04 @ 22:16:09
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0