Inte långt kvar!

 
Som ni kan se på bilden så är det "bara" 20 dagar kvar tills vi åker till Gran Canaria, längtar är stor. Vill verkligen att dessa 20 dagar bara flyger iväg så att jag kan få bli lite brun! 
Igår var jag iväg till mamma och hämtade hem resväskor som vi ska låna, och bara det gjorde att man började längta ännu mer... Har till och med skrivit en packlista (gjordes för ca 1 månad sen, hehe!) Men gjorde den då till Thyra, då jag aldrig har rest med så små barn är det svårt att få med sig allt. I vanliga fall brukar jag inte ens skriva någon packlista! Men kan komma på saker än idag som ska med, så tror att det var en väldig bra ide att påbörja listan då. Det är små saker som finns i vardagen som man inte tänker på att det ska med. Nej, som sagt så är längtan stor! 
 
/Linn
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin =) 21 år och mamma till två små busungar <3

Jag vill också åka!!! haha :P

2013-04-29 @ 22:34:50
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0