Jag lever

Nu fick jag en känsla att jag ville skriva av mig lite! Det var väldigt länge sen sist nu, vad är det nu? tredje?, fjärde? kanske till och med femte gången som jag "börjar" om här. Men som sagt så gör vi ett nytt försök nu! Jag och min lilla familj mår bra, just nu sitter Thyra nedanför mina fötter medans jag skriver av mig här. Dagarna flyter på och jag stor trivs just nu i mitt liv! Idag har man varit duktig och sökt till högskolan till hösten, man får bara vänta och se om man kommer komma in på kursen man har sökt till! Men det är väl väldigt långt kvar tills man får reda på det... Idag har vi varit iväg till Strängnäs och hälsat på Emma, det var så trevligt så. Hon bjöd mig på lunch, Lax! Det är inte varje dag som jag äter det :) Är så bra när hon går på LCHF, för då får man testa på lite annorlunda saker när man äter med henne! Sitter och väntar på att Rickard ska komma hem så att vi kan äta lite kvällsmat, kommer bli Lasagne här hemma och jag har varit duktig och gjort lite till Thyra också. Så ska bara mixa ihop det så kan även hon äta! Är så kul nu när hon har börjar äta lite mer "vanlig" mat, hon har blivit så stor min lilla tös. Är så kul att se att det händer så mycket på så kort tid! Snart kommer väl hon bara att springa omkring här hemma och säga mamma och pappa, ska bli så kul då. Nu kommer Rickars hem så ska stänga ner här och äta lite, hade fint! /Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 21 år och mamma till två små busungar <3

Här gick jag in för att bara konstatera att du inte hade skrivit idag heller, men se där så glad jag blev :D
<3

2013-04-03 @ 22:45:15
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0