Så impad

Precis alldeles nyss så kröp Thyra alldeles själv, innan har hon liksom ålat sig fram. Men nu tog hon ca 7 krypsteg själv, är så glad över dig min prinsessa ! Idag blev det inte alls som jag sa i det tidigare inlägget, allt kan vända så fort. Angelica var inte riktigt kry i morse så jag tog kontakt med Elin istället. Så det blev hon och jag på stan, lämnade in klockan så den skulle skickas iväg på reperation, så hoppas verkligen att den kommer funka sen när den är klar! :) Tog en lunch på Waynes, Linnea och Angelica kom förbi och tog en kaffe medans jag och Elin åt. var så trevligt så! Nej, nu så ska jag se om Thyra kan krypa mer. Så att hon kan visa när papsen kommer hem :) /Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 21 år och mamma till två små busungar <3

Oh, vad mys att hon kryper :D

Det var riktigt trevligt :) <3<3

2013-04-08 @ 19:43:33
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0