Så skönt

Hoppas verkligen att nattvanorna håller i sig nu, andra natten i rad som vi har typ fått sovit i en hel natt! Som i natt så vaknade hon vid 4 tiden och jag skulle bara stoppa in nappen i hennes mun, men hon hann före med vattenflskan som ligger i sängen och vi båda somnade om nästan direkt. Sen vaknade hon vid 6 tiden och då var det dags för vällingen och vi båda somnade om igen. Sen vid halv 9 tyckte Thyra att det var dags att gå upp. Så då var det dags för lite frulle! Men som sagt så hoppas jag verkligen att detta håller i sig, för känner redan nu hur mycket piggare jag är! Igår blev det en spontanare till Sabine och Jack, var nämligen så att Rickard ville att jag skulle åka in till stan och köpa snus till honom. Och jag är ju som jag är så jag tänkte ju inte åka in till stan för att köpa snus för att sedan åka hem igen! Sån tur jag hade så hade inte Sabine något planerat igår så då kunde vi komma till dom ett tag! Som vanligt var det väldigt trevligt att träffa dom :) Idag så ska jag nog bara vara hemma, är skönt det med ibland. Slappa i soffan och bara ta det lugnt och småplocka lite! Nej, nu så ska jag ner och leka lite med Thyra på golvet! /Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0