Sabine & Jack

Ursäkta att jag inte har skrivit nu på ett tag, men har två gånger försökt att skriva genom mobilen. Men det går inte att publicera där ifrån, så nu sitter jag vid datan istället!
 
Igår var jag med Thyra på BVC, min "lilla" tös vägde 10860g och var hela 71cm lång! Hon är en liten tjockis, men en söt tjockis :) Hon hörde och såg bra också, så det var väldigt skönt att höra! Efter BVC-besöket åkte vi hem till Sabine & Jack, vi passade på när vi ändå var i stan och sen så hade jag ändå glömt Thyras grötburk där. 
 
Efter Sabine åkte vi till ICA MAXI och handlade, gick då in på apoteket och köpte på mig en del saker. Notan slutade på hela 350kr... Men var saker som vi måste ha, och det kommer säkert att komma till användning ska ni se. 
 
/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 21 år och mamma till två små busungar <3

Äntligen ett inlägg :D

Nu får du se till att ha ett till inlägg imorgon ;) <3

2013-04-24 @ 20:38:12
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0