SOL & blåsigt

Man får vara glad att solen lyser iaf, men synd att det ska blåsa så himla mycket. Känner inte för att gå ut då, så får helt enkelt bli en innedag idag! 
 
Rickard är iväg på jobb i Stockholm, han åkte dit i måndags och förhoppningsvis kommer han hem imorgon. För egentligen skulle han komma idag redan, men så blev det inte... Som sagt så är jag och Thyra hemma ensamma, vilket är väldigt tråkigt. Speciellt på kvällarna när man ska lägga sig, blir så extremt tomt i sängen! Så hoppas verkligen att han kommer imorgon :)
 
Just nu ligger Thyra och sover sin förmiddagslur, så då passar jag på att skriva ett inlägg. Då hon annars tar min uppmärksamhet. Men jag hann iaf att bädda rent i sängen idag innan hon somnade, så ska bli skönt att lägga sig ikväll i den renbäddade sängen! 
Fast kom på nu att jag måste ut ett tag, måste pumpa bort lite vatten ifrån parkeringen. Så att allt vatten försvinner snart, så att man kan använda parkeringen som vanligt igen! Så ska nog springa ut medand Thyra sover, annars måste hon med ut och blir så jobbigt då! Hålla på att klä på henne en massa kläder och så, det tar bara en massa tid! 
Så nu ska jag kila ut, så att jag hinner pumpa vatten innan hon vaknar!
 
/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 21 år och mamma till två små busungar <3

Har mannen din kommit hem nu? :)

2013-04-18 @ 19:51:50
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0