Städdag

Idag är jag och Thyra bara hemma, är så skönt med såna dagar också! Så får man lite gjort på hemmafronten också! Så nu har jag tvättat och städat här hemma och just nu ligger Thyra och sover, och jag sitter här i soffan och skriver detta inlägg! :)
 
Får se vad som händer mer idag, då jag är typ klar med sakerna som bör göras i hemmet. Finns visserligen saker att göra utomhus, men kommer nog att tacka nej till det. Då jag sitter här inne i soffan och fryser så lockar det inte så extremt mycket att gå ut idag! Men skulle behöva ut och pumpa bort vatten ifrån våran parkering igen, nu har det smällt lite mer is och det är en massa vatten som ska bort! Så får nog bege mig ut senare idag ändå... 
 
/Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 21 år och mamma till två små busungar <3

Nu fick jag dåligt samvete för att jag inte har städat idag och skjuter upp det till imorgon :P haha!
Var du tvungen att vara så duktig och städa idag, hahah :P
<3

2013-04-11 @ 21:09:51
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0