Inväntar besök

Sitter och väntar på att käraste Elenor ska komma, och hon har med sig mat till oss! Ska bli så gott med lite mat i magen :)
 
Håller på att tacka ja till Thyras dagisplats och det går som det brukar göra! Det vill säga inte så bra.. För det första måste Rickard ha ett användarkonto och det tar ett par dagar innan det kommer, så måste ringa och kolla om det finns ett annat sätt att göra det på. För imorgon försvinner erbjudandet, så hoppas man kan ha lite tur iaf!
Jag tycker det är sjukt att dom har det systemet som dom har, borde det inte räcka med att ena föräldern tackar ja eller nej till erbjudandet. Vi bor ju trots allt under samma tak, men icke sa nicke. Men det är väl så det ser ut i dagens samhälle! Inte nog med det, så skulle jag som sagt ringa till barnomsorgenheten. Och dom har visst telefontider! Jag ringer 12.05 och dom har tiden fram till 12.00, snacka om otur.. Men just idag så öppnar dom igen 13.00 så där har jag tur iaf! :) Så gör ett nytt försök snart igen!
 
Nu kom maten, mums :)
 
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0