Behöll henne hemma

Just nu ligger jag i soffan och bara slöar (passar på medans Thyra sover)!! 
Valde att behålla henne hemma idag igen från dagis, så vi kan få mysa ännu mera :) Hon hade feber i helgen och i måndags så hon sov inge bra alls natten till tisdagen! Så då fick hon vara hemma från dagis på tisdagen, sen blev det även så på onsdagen att hon fick vara hemma. Så kändes lite onödigt att skicka dit henne bara idag!! 
Men då är frågan vad vi ska hitta på idag, för jag har verkligen ingen aning. 

Igår var vi duktiga, städade bilen och i garaget! Så nu är clion vinterförvarad och har tagit sin plats i garaget :) 

I förrgår bestämde jag mig för att det får vara nog med onyttigheter, nu ska jag banne mig få ordning på min feta kropp!! Så igår blev det kyckling och en massa broccoli till kvällsmat, mycket gott faktiskt :) Får se vad det blir för smarrigt ikväll! 
Det tråkiga är att träningen har jag legat på latsidan med, nu när Thyra har varit hemma från dagis! Men bokade iaf in ett träningspass nästa onsdag, har missat det passet två veckor i rad. Då det hat varit fullt, så nu bokade jag det redan idag! Så nu finns det ingen återvändo :) 

Slänger in en bild från helgen då vi var hemma hos Johan och Hanna på inflyttnings/födelsedagsfest :) 



Ha det fint
//Linn 
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0